Pazar günü annem nefes alamıyordu ve acil bir şekilde hastaneye kaldırdık. İleri derece kovit oldugunu öğrendik ciğerlerinin %70'ini kaplamış dediler. hemen yoğun bakıma aldılar. Önce Swap tedavisi uyguladılar. Daha sonra entübe ettiler. Entübe etseler de klinik durumunun iyi olduğunu söylediler. Tahlillerini kontrol ettiğimde iyi yönlü ilerliyor. 1 doz biontech aşısı var 58 yaşında ve kronik rahatsızlığı yok. Size sorum annem gibi olup Entübe olup iyileşen var mı?
O kadar kötü durumdayız ki. Sadece bir umut bir cevap bekliyoruz. Böyle durumu olan varsa söyleyebilir mi?
Bir diğer ricam da annem için rica etsem dua eder misiniz?
coronayı ben atlattım inşallah annenizde atlatacaktır korkmayın güclü olun dua edin türk doktorlarına güvenin onlar en iyi tedaviyi uyguluyorlar ben son nesefimle gittim 10 gün hastanede kaldım şükür çok iyiyim dualarımız anneniz için.