Bazen öyle firmalara denk geliyorum ki... Adam üretici olduğunu söylüyor ve ürün başına xxx rakam istiyor, aynı ürünü Trendyol'da xx rakama buluyorum. Napacağımı şaşırmış durumdayım
Esnaf bir abi anlatmıştı hiç unutmam. Sanırım durum bundan ibaret..
X ürününü üreten X fabrikası 2015'de 50 TL'ye sattığı ürünün çok stoğu olduğu için kampanya yapıp 42 TL'ye satıyor.
Y firması / alıcısı bir tır mal indirtiyor. Adet başı 42 TL'den.
Aradan 2 yıl geçiyor ve X fabrikası X ürününü maliyet, döviz kurları gibi nedenlerden dolayı 65 TL'ye satıyor.
Y firması / alıcısı ise aynı ürünü 50 TL'den satıp üreticiden-fabrikadan daha uyguna ürün satışı gerçekleştiriyor.
Sanırım piyasada şuan'da bu durum hakim. Malum döviz kurlarının yukarı yönlü hareket etmesi, enflasyon gibi nedenler...