Ürün konusunda benimde arayışım var bir süredir. Ürün buluyorum fakat tedarik çok büyük sorun oluyorum bulduğum ürünlerde. Çin'den temin edeceğim aynı ürün Türkiye piyasasından daha pahalı ve bu rekabeti başlamadan bitiriyor.
Bazen öyle firmalara denk geliyorum ki... Adam üretici olduğunu söylüyor ve ürün başına xxx rakam istiyor, aynı ürünü Trendyol'da xx rakama buluyorum. Napacağımı şaşırmış durumdayım