Çok yakın bir dostumuzun karısı 50 yaşlarında 16 gündür entube olarak yoğun bakımdaydı, üstelik astım vs kronik sorunları da vardı dün uyandırdılar yoğun bakımdan çıktı, bozmayın moralinizi.