Öncelikle Selamın aleyküm üniversite öğrencisiyim. Aklımda taslak bir fikir var açık açık paylaşacağım çünkü bu fikir imkanı olmayanların imkanlarını sağlamak için eğitim adına verilmiş bir fikir yapabilene fikir sahibine yardımcı olabiline ne mutlu. Bu konuyu açmamda ki amaç beyin fırtınası yürütmek. Aklımda ki kaba taslak şudur;
1-) Bir web sitesi oluşturmak
2-) Açabildiğimiz her katagoride eğitim alanları açmak
3.) Ders verecek hocaların ders ücretlerini karşılamak için her bir derse reklam kiliti koymak. Örneğin php dersleri bölümüne 100 (sallama sayı) reklam kilit sınırı koymak. Bunları gerçekleştirmek için reklamları görüntülemek
4.) Telif unsuru açısından gerekli önlemleri almak ( siteye kayıt olurken gerekirse kimlik numaraları almak)
İsterseniz fikir sahibine destek olurum bu projeyi beraber hayata geçiririz derseniz. İster tek başıma yaparım dersiniz. İki tarafta da ben memnun olurum. Vicdani bir tartı.
Bu proje sayesinde eğitimli işsiz kalmayacak ve eğitim de yetersiz talebe olmayacaktır.
Belki aşırı hayal ürünü gelebilir ama imkansız değildir.
Not; bir sürü mantıksız fikir içerebilir. başta da belirttiğim gibi amaç beyin fırtınası yapmak hataları düzeltmek.
Hakkınızı helal edin artık nasıl bir tepki ile karşılaşacağımdan korkmuyor değilim. Bu konuyu bile açayım mı diye tereddütte bile kaldım.