DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz konu tasarımınızı photoshop slice tool aracı kesip html olarak kayıt ettiniz ve sonrasında forumun editör kod kısmında mı eklediniz
Evet hocam aynen öyle gelem tabloya da resimleri mi yerleştirip linkledm