Bu böyle bir iş değil. Önce slicetool yani dilim aracı kullanmayı webe görr kaydetmeyi sonra çıktı aldığın dosyayı foruma koyup yerleştirme ve linkleme yapmanız gerekiyor
Hocam siz konu tasarımınızı photoshop slice tool aracı kesip html olarak kayıt ettiniz ve sonrasında forumun editör kod kısmında mı eklediniz