Çok haklı bir konu çok. Affınıza sığınarak konuyu da saptırmadan benim de muzdarip olduğum konulardan biridir sayın hocam; ticaret ahlâkı içerisinde diyebiliriz belki; ticarette kullanılan üslup. Sırf bunun için bile bir konu açıp saatlerce konuşulabilir. Emir kipleri, karşısındakinin göstermiş olduğu çabayı ısrarla görmeyen kişi-kurum ve kuruluşlar. Ve dahası dahası uzar gider... Bence bu konu ile paralel bir şey hocam bu, şahsi fikrime göre
düşünce kavramından geçiyor. Allah her birimize kolaylıklar versin, bir gün anlaşılır nasılsa.