ErenKumek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim ...Medik hocam, ben bile beklentiye girdim. Yeriniz var mı? SGK geçiyor mu? Sağ kolum ağrıyor, ama nası kötü. Aynısı kaynımda da var. Gelsek aile indirimi var mı?
Bu işin amelesiyiz hocam maalesef yerimiz olsa da R10`da satış konusu açsak keşke