Gece çok acil olmadıkça dönüş yapmamaya çalışıyorum geneld dönüyorum ama insanlar o kadar bencil ve kendini düşünüyor ki anlatamam insan oğlu böyle hiç bu adami niye bu saate arıyorum demez ayıp karısı var çocuğu var işi var gücü var bu adam sizin domainizle mi ilgilenecek sms ya da wp yazip arasa tamam valla hocam anlamak zor , iyi forumlar herkese