Telefon numaramı bu yüzden eklemiyorum, gecenin birinde tradingview hesap var mı diye soran oldu yok ben satmıyorum diyorum konuyu vs. kapattım hala soran var. Tamam o iş ile ilgili ama birisi arayıp hocam sabahtan beri karnım ağrıyor apandisit olabilir mi dedi inanmayacaksınız ama böyle bir şey yaşandı

ben ne bileyim acile git dedim
İsim
...Medik hocam, ben bile beklentiye girdim. Yeriniz var mı? SGK geçiyor mu? Sağ kolum ağrıyor, ama nası kötü. Aynısı kaynımda da var. Gelsek aile indirimi var mı?