Moralini bozma hocam. Bundan bir ay kadar önce bir müşterinin cloakerini kurmayı unuttum, daha doğrusu kurdum ama başlat tuşuna basmayı unuttum

Arkadaş 500 TL zarar etti mecburen ben ödedim kendisine. Hiç umursamadım, üzülmedim bile. Para için kendini üzmeye değmez şu yalan dünyada...