Atatürkçülük etiketle olmaz. gir polisliğe görevini layık olduğu şekilde yap. ben askerde çok gördüm atatürke hakaret eden kanıbozukları. meydanı onlara bırakmak atatürke ihanettir.
Etiketle olmaz zaten hocam sildikden sonra kötü bi iz bırakcağı için istemiyorum + olarak polislik değil genelleme yaptığım icin polislik yazdım kafam cok karısık bu aralar kusura bakmayın