Ben olsam 20 bini ödemezdim. Anlaşırken hesabın kapanması durumunda zararı gidereceğim gibi bir sözleşme akdettiniz mi? Hayır. Artık yargı yoluyla geri alabilmenizi de biraz sancılı görüyorum. Ya sebepsiz zenginleşmeden hukuk davası açacaksınız, ya da gidip savcılığa şikayet edeceksiniz ki savcılık burada bir şey yapamaz; kendi rızanızla para göndermişsiniz. Hukuk yoluyla, bilirkişi falan atanırsa, belki.