Merhaba,
hocam buna delirmek demeyelim ama yazdıkların şizofreni sanrılarına çok benziyor. Bunu hiç bir tıbbi veya psikoloji bilgisi olmayan genel kültür dahilinde yazdığımı ayrıca belirtmek isterim. Şu an hala çekilmez bir şekilde devam ediyorsa ve kontrolün dışındaysa acil olarak psikiyatri servisine gitmeni tavsiye ederim. Başa çıkabiliyorsan pazartesi gününü beklemen faydana olacaktır diğer doktorların da bulunması sebebiyle.