Entübasyon işlemi iyileşmesi için var.
Entübe olmasa Allah korusun daha farklı konuları konuşuyor olurduk :/ Entübe olup iyileşen her zaman var hocam eğer başarısız bir yöntem olsaydı uzun yıllardır kullanılmazdı. Siz pozitif olun kötüyü düşünmeyin.
Çok saolun hocam çok saolun