Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Entübasyon işlemi iyileşmesi için var.

Entübe olmasa Allah korusun daha farklı konuları konuşuyor olurduk :/ Entübe olup iyileşen her zaman var hocam eğer başarısız bir yöntem olsaydı uzun yıllardır kullanılmazdı. Siz pozitif olun kötüyü düşünmeyin.
Çok saolun hocam çok saolun