Tutaşı Group adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ios kullananların kafası rahat
Daha bugün konusu açıldı 10000 doları gitmiş birisinin Binanceden. iPhonenuna girip onay vermişler transfere. Çok rahat olmayın bence.