ben şahsen enparaya güvenmiyorum durduk yere hesabımı kapatmışlardı herhangi bir sebepte bildirilmedi atm den para yükleyip kullanıyordum yüklü miktar konusunda ise enparaya bulaşma derim şahsi fikrimce