Merhabalar, freelance yazarlık için yapmış olduğumuz sistemi yavaş yavaş oturtuyoruz. Tabi şuan sadece kullanım açısından aktif ettik, niyetimiz ilerleyen süreçte daha uzman bir sisteme sahip olabilmek. Ama siz değerli R10 üyelerinin görsellik ve diğer hususlar açısından da görüşleriniz almak istedim.
Sitemiz: https://pakicerik.com