delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekran kartlarının tümünü çıkarıp onbord üzerinden de bios gelmiyor mu
Yok hocam gelmiyor, konuda denediklerimde yazdım.
Teşekkürler.