CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir o kaldı test etmediğim hocam ona da çekiniyorum açıkçası ve çıkarınca termal sürmeden takmamak gerek diye biliyorum.
Teşekkürler.


Hocam hiç bir şekilde görüntü yok biosa da giremiyorum.
Teşekkürler.


LED yanma görüntüsü eklendi.
ekran kartlarının tümünü çıkarıp onbord üzerinden de bios gelmiyor mu