işlemciniz yanmış olabilir
Bir o kaldı test etmediğim hocam ona da çekiniyorum açıkçası ve çıkarınca termal sürmeden takmamak gerek diye biliyorum.
Teşekkürler.
biostan ekran kartlarını devre dışı bırakıp onboard aktif edin sonra driverları silip tekrar yükleyin. bir tane program vardı 5 yıl oldu satalı 🙂 o programı her ekran kartı için çalıştırıp konfigürasyon yapıyorduk
Hocam hiç bir şekilde görüntü yok biosa da giremiyorum.
Teşekkürler.
LED yanma görüntüsü eklendi.