Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işlemciniz yanmış olabilir
Bir o kaldı test etmediğim hocam ona da çekiniyorum açıkçası ve çıkarınca termal sürmeden takmamak gerek diye biliyorum.
Teşekkürler.

delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biostan ekran kartlarını devre dışı bırakıp onboard aktif edin sonra driverları silip tekrar yükleyin. bir tane program vardı 5 yıl oldu satalı 🙂 o programı her ekran kartı için çalıştırıp konfigürasyon yapıyorduk
Hocam hiç bir şekilde görüntü yok biosa da giremiyorum.
Teşekkürler.


LED yanma görüntüsü eklendi.