biostan ekran kartlarını devre dışı bırakıp onboard aktif edin sonra driverları silip tekrar yükleyin. bir tane program vardı 5 yıl oldu satalı 🙂 o programı her ekran kartı için çalıştırıp konfigürasyon yapıyorduk