Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır yeni hesap satışı yapıyorum her yıl 2-3 kere facebook kafayı yiyor, facebook ve google aptal değil eşik olayı onlara zarar ettirse kaldırmaları 10 dakika bile sürmez ancak onlar herkes yapsından ziyade işleri zorlaştırarak yapan kisi sayısını düsürüyorlar
10 sene öncede eşikli çıkan birisi olarak o zamanlar da aynı mantıkta düşünüyorduk isteseler 10 dakika da kapatır ama işlerine geliyor diye, eşikli olmasa istedikleri click maliyetleri rekabet ortamını yaratamazlar diye düşünüyorum.