Arkadaşlar malum yaklaşık 3-4 gündür sayfa 'da reklam ile alakalı en ufak hamle gördüğü an facebook hesapları kısıta atıyor, bu durumun geçici bir sorun oluduğunu düşündük lakin hala bu sorun şiddetli bir şekil de devam ediyor . Kendilerinden kaynaklı bir sorun olunca hemen müdahale eden facebook ekibi bu soruna müdahale etmediyse bu sorun değil tam tersi bir önlem olması fikri aklıma geliyor .

11 yıldır e-ticaretle uğraşan biri olarak aslın da parasını ödeyerek reklam çıkma taraftarıyım çünkü istikrar olmakta ve daha çok kazanç elde etmekteyiz lakin eşikli reklam olduğu sürece bunu da çıkmak zorundayız zira click maliyetleri eşikli reklamlardan dolayı yukarı çıkmakta. Bu yöntemler tamamen son bulsa en çok kazancı sürekli parasıyla reklam çıkanlar yaşayacaktır.

Sizin ön görüşünüz nedir, sizce bu sorun kalıcı mı yoksa geçici mi ?

Bol kazançlar herkese .