Uzun zamandır farkında olmadan kullandığım bir teknik, 15 yaşından beri sürekli büyüklerim " kendini çok iyi ifade ediyorsun, akıcı konuşuyorsun " derlerdi..
Edit : çok güzel anlatmışsınız durumu