Aynen.. Bizim büyük diye adlandırılan (ben demem-demiyorum) medya kuruluşları böyle suyunu çıkartmak tabirinin en canlı kanlı örnekleri.. Hatta suyunun da suyunu çıkardılar.. Bunlar işte hep daha fazla aç gözlülükten kaynaklanıyor.. O nedenle işi temiz tutan sade siteleri takip ediyorum.. Kaldı ki global misyonları da yok.. Ha bire kim dötünü açmış kim kimle fingirdemiş atarım nasılsa bakarlar mantığı.. Globalde favorim The Guardian.. Adamlar işi temiz yapıyorlar.. Siteleri ve basılı yayınları temiz.. Zaten işleri gazetecilik.. Bİzimkiler dedikoducu, tartışmacı, yancı ama gazeteciyiz diyorlar

)
Ne diyeyim ben şimdi bu yoruma