fullmanyak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne olacak bu halimiz diyip açılışı yapayım hocam
Hiç kasmayın hocam akışına bırakın gitsin...

Bu arada birisi de whatsapptan yazmış, abartmayalım lütfen