Sanırım anydeskte sesli konuşma yok ama alternatif birkaç şey geldi aklıma, anydesk ile bağlanıyorsan discord kurup bir sunucudan konuşabilirsin aynı zamanda,veya skype telefon başka bir araçla da bağlanabilirsin ama anydeskte sesli konuşma olsa güzel olurmuş