Peki lisanssız başlayıp sonra lisans almak mantıklı mı? Böyle bir imkanımız var mı?
Nulled dediğimiz korsan versiyon ile başlayabilirsiniz. Ama bunu hiçbir şekilde önermem, malum XenForo olsun başka bir ürün olsun nulled sürümler hiçbir zaman babalarının hayrına null'lanmıyor. Ne gibi zararlı kodlar dahil edildiğini bilemezsiniz.
Ama daha sonra lisans satın alırsanız, var olan nulled dosyaları lisanslı dosyalarla değiştirerek (tabi ekstra birkaç ufak işlem de oluyor, direkt dosyaları üzerine yazdırarak olmaz) temize geçebilirsiniz.
Tabi bu süreçte kullanıcı bilgilerinizin çalınıp çalınmadığını da bilemezsiniz. Bunun üstüne KVKK gerçeği diye bir şey var, tutup bir üye bilgilerim sızdırılmış diye şikayet ederse başınız yanar, benden söylemesi hocam.