Doktora giderseniz "Sağlığın yerinde işte ne güzel terliyorsun, millet buna uğraşıyor sende bundan kaçmaya çalışma" sözünü duyabilirsiniz

Genetik değilse ve çocukluğunuzdan beri öyle olmayıp yeni oluyorsa doktora görünün diğer türlü gitmeniz boş gibi. Buna göre deodorant kullanmanız ve giyiminizi ona göre seçmeniz iyi olabilir.
Kıyafetle alakalı yoksa hiç olmuyor desem yeridir ama o üniformayı da giymek zorundayım. Zararı var mı derken terlemenin değil arkadaşın önerdiği ürünün zararını sordum hocam