engincolak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam avuç içi sorun değil de koltuk altı terlemesi çok kötü gözüküyor. Acaba bir zararı varmıdır?
Doktora giderseniz "Sağlığın yerinde işte ne güzel terliyorsun, millet buna uğraşıyor sende bundan kaçmaya çalışma" sözünü duyabilirsiniz
Genetik değilse ve çocukluğunuzdan beri öyle olmayıp yeni oluyorsa doktora görünün diğer türlü gitmeniz boş gibi. Buna göre deodorant kullanmanız ve giyiminizi ona göre seçmeniz iyi olabilir.