hocam avuç içi sorun değil de koltuk altı terlemesi çok kötü gözüküyor. Acaba bir zararı varmıdır?
valla hocam ne desem yalan olur. terleme problemini kesinlikle çözdüğünü gözlerimle gördüm ama mutlaka zararı olması gerekir, sonuçta vücuttaki toksinleri atmayı dışarıdan bir müdahale ile engellemiş oluyorsunuz.