Arkadaşlar bugun güzel bir server açılıyor. Daha önce forumda paylaşmıştım güzel bir clan kurmuştuk.
Bu server diğer bütün pvp lere kıyasla muhteşem bir server herşey şeffaf oyun dropları oyundaki gb vs herşeyi admin kullanıcılara açmış durumda.
gb item alış satış herşey serbest. koxp dışında gb nin ilk gün 150 200 tl olması muhtemel. daha önce bu sunucuda oynamış arkadaşlar mutlaka olucaktır. 3-4 yıldır açık bir server bugun ise yeni serverini açıyor.
max level 70 pus fiyatları aşırı ucuz. 2006 daki knight onlinenin aynısı yeni server bugun saat 21:00'da aktif olacak
Jobum warrior mele bir clan kuralım diyorum r10 olarak ayrıntılı bilgi için pm atabilirsiniz.
Arkadaşlar item muhabbeti yapacak para muhabbeti yapacak arkadaşlar yazmasın. ne düşürürsek partide kim varsa bölünür. +6 raptorun 700 1000 tlye satıldıgı bir serverden bahsediyorum. serverin sahibi hobi olarak yönetiyor serveri ve 2006 daki herşey ile aynı. Serverde dupe vs ıvır zıvır olmaz. olsa bile kimsenin hakkı yenmez ufak bir araştırmayla nasıl bir server olduğunu ögrenebilirsiniz. İster farm amaçlı gelin ister pk atma amaçlı güzel bir ortam oluşturalım diyorum. şuan çalıştıgım için yazıyı acill yazdım müsait bir zamanda düzenleyecegim.
Sunucu kendi filesini kullanıyor. serverde bütün kodları yazan yöneten zaten bir kişi oda süleyman bey hobi amaçlı yönetiyor sunucuyu. işinde duayen.
Şuan forumdaki arkadaşlar yazdı 2 warrior 1 priestiz.
server ise :
https://www.knightonline1.com/?re=52455