Merhaba, bağış konusunda gerekeni yaptım desteklerle ilgili tarafınıza mesajlar ulaşacaktır. Valilik iznini isteyenler oldu, sizden talep edecekler. Buna ek olarak smm panel üzerinde yapılması gereken işlemleri yarın yapacağım bugün işlem başlatan arkadaşlar var.
İnşallah kısa sürede toparlanır. Desteğini esirgemeyen herkese ayrıca teşekkürler.
Tüm destekleriniz ve yapmış olduğunuz iyilik için sonsuz teşekkürler.