Aslında getir ile alakalı bir durum fiyuu için konuşuyorum mesela pakete gidiyorsun gelirken sistem üzerinde mola konumuna çekiyorsun kendini üstüne paket atmıyorlar molan bitene kadar getir bu düzeni kuramamış çoğu şirket bu düzeni yapamıyor.
Fiyuu da esnaf olarak çalışıyorsunuz paket bası ücret yani dükkan degil kurye kaybeder mola geçerse ama normal çalışan olarak çalışırsanız mola geçtiğinizde siz kazanırsınız dükkan kaybeder oyuzden esnaf kurye ile normal oranın çalışanı olmak çok farklı durumlar