SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kuryelik herkesin yapacağı bir iş değil katılıyorum fakat içeride 12 saat çalışan da 20 dakika mola yapıyor, 5 saat çalışan da, bir tutarsızlık var.
Zaten şirket kuralları gereği 70 km/h'ı geçemiyorsun + getir'in hayalet ekibi var kuryeleri denetleyen eğer yakalarsa işten atma haklarına sahipler.
Yani ekipman takmak da zorunlu.
Tabi benim dediğim genel çoğu şirkette bir tek mont ve kask veriyor mola zamanına gelicek olursak İnan bu her şirkette aynı hep yoğun hiç zamanında ne mola ne yemeğe çıkabilirsin