teşekkürler hocam hep merak etmişimdir. Açıkcası deneyimlerinizi paylaşmanız güzel olmuş. Bu yüzden kuryeler her ne kadar geç gelirse gelsin sabırlı olmak ve kuryeyi şikayet etmemek gerekiyor.