Kuryelik herkesin yapacağı bir iş değil gerçekten herşeyinizi giymeniz lazım korumalar zaten olucak düşsem nolur demeyin üşenmeden tüm ekipmanları giymeniz lazım hava sıcak olsa bile sizin içinizde kazağınız boyunlugunuz olucak hava dışarda yürüyen için sıcak ama motorla 60-80 ile giderken yazın bile soguk oluyor heleki kar ve yağmur en tehlikeli ve zor zamanları genelde yazın herkes kurye olur kışın bırakır mecbur olanlar kışın çalışır

not: yağmurda sogukta size paket getiren kurye en azından gülümsemek bi nebzede olsa mutlu eder