Merhaba degerli r10 kullanıcıları herkezın 29 ekim cumhuriyetini kutlarım

sitemi publishercenter kayıt ettim haberleri yolluyorum fakat kaç kişi görmüş bakabiliyor muyum ?

ve publishercenter egitimini daha iyi anlatıbilicek birisi var mı ? önerdiğiniz