cagdasronay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl kurtulabilirim hocam
vallahi bana da trabzon belediyesinden gelip duruyor 2 ay önce aldım hattı
sürekli birileri Tuncay diye bir adamı arıyor adamlara anlatmaktan dilimde tüy bitti
sıfır diye aldım benimki de eskiden kullanılan bir hatmış