merhaba arkadaşlar şöyle bir şey buldum bu stratejiler hakkında bilgisi olan beni aydınlatabilir mi az çok tahmin ediyorum biz paramızı veriyoruz oradaki adam bizim için trade yapıyor kazancın %5 ini alıyor ama anlamadığım bir şey var burada kaldıraç girmemizi istiyor
kaldıraç işlemi için mi veriyoruz bunu normal coin al sat olaylarına veremezmiyiz yoksa ben mi yanlış anladım 100 dolar atıp denemek istiyorum tavsiyeleriniz veya anlık olarak kullanan varsa bilgilendirirse çok sevinirim