300bin tl'yi bulamazsam ve geride bıraktığımda kaybedecek bir şeyim yoksa 10k ile bir şekilde kaçarım bulunduğum yerden ve sıfırdan başlarım. He eğer 300k tl borcum banka gibi daha az riskli bir kurumsa ve 10ktl ile ya bahis oynar yada kriptoda ico'lara katılırdım.