ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işin ticaretini yapan arkadaşlar var iken bedavaya paylaşmam doğru olmaz. Sembolik bir rakama paylaşırım. Gelen gelirin yarısınıda bağışta kullanırım.
Madem öyle PM bekliyorun.