samethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki siz nasıl yapıyorsunuz. Anlatma şansınız var mı ?
Bu işin ticaretini yapan arkadaşlar var iken bedavaya paylaşmam doğru olmaz. Sembolik bir rakama paylaşırım. Gelen gelirin yarısınıda bağışta kullanırım.