Sahibinden üzerinde açık bulmuştum. Ödül beklemeden bildirmiştim. Birkaç hafta aradılar 3-4 kere anlattım. O dönem bir iş için 2 ay Şırnakta kaldım. Çocuklar açısından çok sorunlu bir memleket olduğunu gördüm. Çocuklara oyuncak, çocuk parkı vb. kampanya yapılalarını istemiştim. Bunu yaparlarsa Valilikte vs. bütün izinlerin tarafımızdan halledileceği tüm basın kaynaklarında haberinin yapılacağını ilettim. Aslında kendi reklamlarını yapabilirlerdi basit şekilde ama sonuç teşekkür ederiz denildi olay kapandı.

Açık dediğim hesapların şifresini sıfırlanmasına yarayan özel bilgileri görebiliyordunuz.

Daha sonra pişman olmuştum. Yabancı hack forumlarında uğraşacaklardı. Şimdi tekelleşti ama ülkeye herhangi bir yardımını göremedik.