Açık olduğunu, bug bounty yapıp yapmadıklarını sorardım; eğer yapmıyorlarsa panel sahiplerine açığı ücret karşılığı açıklar ve önlem alabiliyorlarsa aldırırdım yoksa açığı halka açık bildirirdim.
Perfect'e açığı ücret vermedikleri sürece asla açıklamazdım.
İşte asıl mantıklı cevap budur şuanda elimdeki açıkla perfecte bir sürü müşteri kaybettirebilirim ama yapmayacağım tabi ki bunu belge haline getirip perfect ile konuşacağım para teklif ederse belgeleri vereceğim.