Dediğin nispeten doğru ben bu konuyu
@yalinyalniz; hocama sorayım birde o olsa ne yapardı;?
Açık olduğunu, bug bounty yapıp yapmadıklarını sorardım; eğer yapmıyorlarsa panel sahiplerine açığı ücret karşılığı açıklar ve önlem alabiliyorlarsa aldırırdım yoksa açığı halka açık bildirirdim.
Perfect'e açığı ücret vermedikleri sürece asla açıklamazdım.