ödül verip vermeyeceğini kimse bilemez ama iyilik yapan iyilik bulur diye bir laf vardır buna istinaden bildirebilirsiniz. şimdi ödül vermeseler bile elbet karşılık alacaksınız.
Dediğin nispeten doğru ben bu konuyu
@yalinyalniz; hocama sorayım birde o olsa ne yapardı;?