umutaki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödül verip vermeyeceğini kimse bilemez ama iyilik yapan iyilik bulur diye bir laf vardır buna istinaden bildirebilirsiniz. şimdi ödül vermeseler bile elbet karşılık alacaksınız.
Dediğin nispeten doğru ben bu konuyu @yalinyalniz; hocama sorayım birde o olsa ne yapardı;?