Başkasının cebinde gözü olan insan iflah olmaz ne bu dünyada ne öteki dünyada..

Bunu yapan tenezzül eden kişi açık bariz kişilik bozukluğu karakter sorunu yaşayan tiplerdir.

Dışarıda adam yerine bırakılmayan pc başına geçince kendini olduğundan farklı tanıtıp farklı karaktere bürünen zavallı insanlardır…

Gidip savcılığa suç duyurusunda bulununcada şikayeti geri çekmen için sana ağlayıp yalvaran tokatladıgı paranın fazlasını teklif eden karaktersizlerdir..

Zira 15 yıllık r10 forum hayatımda bu tipte ne insanlar gördük kimler geldi kimler geçti……..